Kreatura Konkurs
Niezależnej
Kreacji

Archiwum

Strona główna Wróć do listy wpisów

2017 – jury

Jury konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017

Jacek Jurek - przewodniczący jury

dyrektor kreatywny w Just

Poznaniak z urodzenia. Studia: film eksperymentalny, grafika i typografia na HfBK w Hamburgu. Działający w branży reklamowej od lat osiemdziesiątych. Pamięta jak w agencjach, w których pracował chodziło się po litery do zecera. Prowadzi Just jako dyrektor kreatywny od 1993 roku.

Jarek Boliński

producent, współzałożyciel studia produkcyjnego Propeller Film

Absolwent produkcji filmowej na WRiTV w Katowicach. Od ponad 20 lat pracuje w mediach, od 10 lat współtworzy produkcje i spoty dla największych marek w ramach Propeller Film. Był także odpowiedzialny za zaangażowanie aktorów i realizację kampanii reklamowych z udziałem takich gwiazd jak Kevin Spacey (dla Banku Zachodniego WBK) oraz Penelope Cruz (dla marki Karmi).

Beata Dziwulska

senior digital & social media coordinator w Nestlé Polska SA

Na co dzień odpowiada za koordynację działań digital i social media dla Nestlé Polska, w tym wyznaczanie nowych trendów, wprowadzanie nowych standardów, zakup mediów, wsparcie działów marketingu w procesie tworzenia oraz wdrożenia efektywnych i najlepszych jakościowo kampanii digital. Doświadczony i certyfikowany menedżer ds. mediów cyfrowych z wiedzą i praktyką w budowaniu marek. Ponad 14 lat doświadczenia w obszarze marketingu, w tym w działaniach cyfrowych potwierdzonymi skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami. Skuteczny menedżer, nastawiony na wyniki, kreatywny, zaangażowany, świetnie zorganizowany. Działa w zespole i indywidualnie, przy czym ma umiejętność budowania długotrwałych relacji, chętnie służy pomocą, wsparciem i wiedzą.

Filip Grześkowiak

creative director w GoldenSubmarine

Od blisko 3 lat stoi na czele działu kreacji w GoldenSubmarine w Poznaniu. W branży od ponad 13 lat. Wcześniejsze doświadczenie z ATL i BTL stara się skutecznie łączyć ze światem digital i online. Autor, współtwórca, mózg i usta wielu kampanii reklamowych nagradzanych zarówno za efektywność, jak i kreację. Współtworzył kampanie i akcje dla marek takich jak: Allegro, Crunchips, Nivea, Skoda czy Specjal. Prywatnie jest leworęcznym realistą.

Małgorzata Lenarczyk

head of communications w Grupie Cyfrowy Polsat

Posiada ponad 9-letnie doświadczenie w marketingu i telekomunikacji. Związana z Grupą Cyfrowy Polsat od 2010 r. Początkowo była odpowiedzialna za komunikację ( ATL/BTL/Digital) linii biznesowej Internet. W 2011 r otrzymała stanowisko Kierownika Działu Komunikacji a jej odpowiedzialność poszerzyła się o kolejne linie biznesowe: Telewizję Cyfrowego Polsatu oraz Telewizję Internetową Ipla. W tym czasie wspólnie z zespołem odświeżyła wizerunek marki Cyfrowy Polsat wprowadzając nową platformę komunikacji „Twój multimedialny dom”, wdrożyła kanały social mediowe dla marek Cyfrowy Polsat i Ipla, wprowadziła na rynek nową platformę komunikacyjną smartDOM nagrodzoną w 2015 r srebrnym EFFIE. Sukcesywnie rozbudowywała również wewnętrzną sekcją kreacji. Od 2014 roku pracuje w Cyfrowym Polsacie i w Polkomtelu, gdzie oprócz wyżej wymienionych koordynuje: social media dla marek Plus, Plush jak również, wraz z zespołem przygotowuje wsparcie komunikacyjne prepaida w sieciach handlowych. Wcześniej przez 3 lat pracowała w PTK Centertel/Orange i zajmowała się ofertę prepaid Nowe Orange Go.

Wojtek Łebski

były art director, były copywriter, aktualny dyrektor kreatywny Syzygy Warsaw

Ponad dekada doświadczeń na wszystkich liniach reklamowego frontu. Internetowy rodowód i doświadczenie ATL łączył, tworząc zintegrowane kampanie dla największych marek w Polsce. Jego prace nieraz wygrywały i nieraz przegrywały w najważniejszych konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Uważa, że najważniejsza powinność reklamy to poruszyć odbiorcę i takich prac będzie wypatrywał w tegorocznej edycji Kreatur.

Aleksandra Marchocka

creative director w agencji Peppermint

Absolwentka Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie, gdzie była podopieczną Wiktora Zina i Franciszka Starowieyskiego. Z Peppermint związana od 2013. Jako Creative Director odpowiada za pracownię graficzną agencji. Pod jej opieką znajdują się takie marki jak: Zortrax, Sodexo, Segro, Bank Zachodni WBK, Nowy Adres. Zanim trafiła do Peppermint pracowała na stanowisku Art Director w agencji Netizens i jako freelancerka tworząca ilustracje, a także grafiki do gier i na potrzeby mobile. Na swoim koncie ma nagrody zdobyte w konkursach kreatywnych m.in.: Kreaturę i Golden Drum Poster Award.W 2017 roku znalazła się również w gronie jurorów w kategorii „Ilustracje” w ramach Konkursu Twórców Reklamy. Także w tym roku była prelegentką na Moldova Design Weekend. Po pracy Aleksandra zajmuje się ilustracją – groteskową, erotyczną i makabryczną. Inspiruje ją świat baśni, słodki i brutalny, a także klasyczne pin-up girls. Jest częścią kolektywu artystów grafików Goverdose. Jej digitalowe prace funkcjonują nie tylko w internecie, ale pojawiają się również na wystawach w kraju i za granicą. Wśród nich między innymi: Illustrated Sydney – THINK Education Ultimo Campus w Sydney 2015, 30 lat Studia Ghibli – Ambasada Japonii w Warszawie 2015, 25 lat Jednostki Wojskowej GROM – Sejm RP w Warszawie 2015, Ptaki Rzadkie i Ginące – Złote Tarasy w Warszawie 2015, Pieces Project – Muzeum Włókiennictwa w Łodzi 2014, KRZY.WE – Wypieki Kultury w Warszawie 2013, ZVVYCIĘZCY – Instytut Pamięci Narodowej w Warszawie 2013, DEMONY – BWA we Wrocławiu 2012, Our Italian Inspiration – Auditorium al Duomo we Florencji 2012.

Tomasz Michalik

chief innovation officer w Insignii

Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt, z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, prelegent, juror w konkursach branżowych, inwestor. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na działaniach digital 360 st. (Faworyt Klientów w najnowszym raporcie „Media & Marketing Polska”). Założyciel Content House, pierwszego w Polsce produktu contentmarketingowego, spakietowanego i skierowanego do sektora MŚP. Twórca platformy Motiveo, zautomatyzowanego systemu motywacji handlowców działającego w modelu SaaS. Współzałożyciel popularnych w sieci magazynów SocialPress oraz Biznes Musi Sprzedawać. Budował strategie i prowadził działania marketingowe dla takich marek jak: Żywiec, Brackie, Strongbow, Amway, Snickers, Siemens, Bosch, Total, Konica-Minolta, Bonduelle, Michelin, Lays, Always, Rexona, Cif, Domestos, Alitalia, Intersport, Szlachetna Paczka, WWF, UNICEF.

Ogłoszenie wyników konkursu KREATURA 2020
25 listopada 2020

Zobacz wideo z gali

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

 

w sprawie sponsoringu/partnerstwa:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

Logotypy KREATURA

Pobierz paczkę z logotypami