Kreatura Konkurs
Niezależnej
Kreacji

Archiwum

Strona główna Wróć do listy wpisów

2018 – jury

Dawid Szczepaniak - przewodniczący jury.

executive creative director i partner polskiego oddziału VML

Agencja VML była zaliczana w trzech minionych latach (2016, 2017, 2018) przez „Advertising Age” do grona 10 najlepszych agencji reklamowych świata. Kieruje pracą 70-osobowego działu kreatywnego, wspólnie z którym zdobył od 2010 r. 165 branżowych nagród – w tym grand prix globalnego festiwalu Adweek ARC Award, złoto Golden Drum, ponad 30 nagród KTR, 40 polskich i europejskich nagród IAB Mixx Award, liczne statuetki Innovation Award czy Kreatury. Dotychczas zasiadał w składach jurorskich festiwali The Webby Awards, New York Festivals, afrykańskiego MENA Cristal Awards, koreańskiego Ad Stars oraz polskich KTR i IAB Mixx Awards. Pracował dotąd dla: Agory, Alior Banku, Allegro, AmRestu, Avivy, Bacardi-Martini, Budweisera Budvar, Carlsberga, Danone, EB, Ferrero, Gatorade, H&M, Intela, Lecha, Lidla, mBanku, Mondeleza, Nestle, Orange, PepsiCo, Procter & Gamble, PGE, Philipsa, Polkomtela, Pumy, PZU, RedBulla, Samsunga, Tesco, TVN, Unilevera, Warki, Żywca, Żywca Zdrój. Wykładowca marketingu interaktywnego na kilku uczelniach. Twórca festiwalu Interactive Day. Fan komiksu i ilustracji. Wierzy w pomysły, z których klienci są równie dumni jak agencja.

Paweł Dobrowolski

chief creative director H2H.tech

Czechofil od 16 lat związany z reklamą. Przez ponad 7 lat współtworzył wizerunek marki Pilsner Urquell. Autor i członek zespołów kreatywnych tworzących nagradzane kampanie konsumenckie m.in. dla marek: Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel, Tyskie, Żubr, Axe, Coca-Cola, PZU, Nałęczowianka, Kinder. Ekspert w zakresie grywalizacji i projektowania rozwiązań budujących zaangażowanie uczestników programów lojalnościowych. Wcześniej senior copywriter w Tequila Polska, head of concept w Sales Link oraz dyrektor kreatywny w Data Solutions.

Filip Fiedorow

dyrektor marketingu IKEA Polska

Od 2016 pełni funkcję dyrektora marketingu w IKEA Polska. Wykorzystuje wcześniejsze doświadczenie zdobyte w Lidl Polska, gdzie również zarządzał zespołem marketingu. Współtwórca strategii i komunikacji, która stała się w branży symbolem jakości i przyniosła nowe spojrzenie na budowanie marki w branży retail. W poprzednich latach rozwijał skrzydła w Kompanii Piwowarskiej, gdzie m.in.. był odpowiedzialny za kampanię marki Tyskie – „5 stadion”, która została wyróżniona grand prix & Złotym Effie oraz wprowadzenie na rynek polski marki Grolsch.

Marta Łysiak

managing director agencji content marketingowej Labcon

Od 2008 r. była związana z Google. W latach 2014-2017 pełniła funkcję CEE strategic partner managera w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, współpracowała z największymi youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google, jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana w projekty m.in. dla: Nestlé, Avonu, L'Oréala, Unilevera, ING, Millennium, Allegro, Asosu, BBC, Tymbarku. W Labconie wraz z zespołem tworzy i realizuje strategie szyte na miarę, takie jak stworzenie platformy komunikacyjnej, jaką jest Make Up in the City – Maybelline.

Wojciech Papuziński

creative group head, Schulz brand friendly

Lider z 14-letnim doświadczeniem w branży. Pracował w kilku czołowych krakowskich agencjach reklamowych. W Schulz brand friendly zarządza kilkunastoosobowym zespołem kreatywnym. Zawsze stara się proponować klientom nieszablonowe rozwiązania kreatywne i iść pod prąd. W portfolio ma takie marki jak m.in. Lubelska, Johnnie Walker, Mitsubishi, Samsung, L'Oreal, Ultimo, Gatta, Bakoma, Invest Bank, Mohito i dziesiątki innych. Prywatnie miłośnik sztuki tatuażu.

Gustaw Rozmarynowski

prezes zarządu, współzałożyciel agencji Digital Kingdom

Od blisko 10 lat związany z branżą marketingową po stronie agencji interaktywnych, od 4 lat współtworzy sukcesy agencji Digital Kingdom nagradzanej we wszystkich liczących się konkursach reklamowych (Effie, Kreatura, Mixx Awards, Golden Arrow). Zarządza 15-osobowym zespołem client service i strategii obsługującym na co dzień: Showmax, Opel Poland, L’Oréala, Paybacka, Dr. Martens, AXN, CAT Footwear, Dr.Gerarda.

Kacper Sawicki

producent reklamowy i filmowy, założyciel i partner zarządzający domu produkcyjnego Papaya Films

Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywał w MTV Networks Europe oraz produkując dla CBS, BBC i Reutersa. Realizował także koncerty dla takich artystów, jak m.in. Björk, Stereo MC’s i Telepopmusik, oraz liczne teledyski. W 2006 r. założył studio produkcyjne Papaya Films, zajmujące się produkcją reklam i branded contentu, a także tworzeniem autorskich treści filmowych. Papaya zrealizowała dotychczas ponad 1000 kampanii w 28 krajach i została wyróżniona 77 nagrodami, m.in. tytułem Domu Produkcyjnego KTR 2012, 2016, 2017 oraz 2018, złotem, srebrem i brązem na Cannes Lions Festival oraz prestiżową Shots Award. Inicjator i szef najbardziej uznanego konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors. Aktywnie wspiera rozwój reżyserów i sztuki wizualnej. Od 2013 r. Papaya Films reprezentuje zróżnicowany roster polskich i zagranicznych filmowców w Europie, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. W 2016 r. rozwinął platformę dla autorskich treści filmowych – Papaya Films Original Series, a w 2017 r. – Papaya Films Presents Stories. Co roku w ramach obu cykli najciekawsi niezależni twórcy ze wszystkich zakątków świata realizują filmy krótkometrażowe, opowiadając wartościowe historie będące cennym wkładem w dyskusję społeczną, kulturalną i artystyczną. Pasjonat kreatywności i uczenia się od najlepszych. Autor inicjatywy „Kreatywne Piątki”, a ostatnio także Papaya Films Sessions. Jako partner zarządzający zainicjował i wdrożył zasadę 3R (Reduce/Reuse/Recycle) nie tylko w Papaya Films, ale również na wszystkich organizowanych przez studio planach filmowych.

Natalia Skrzypek

social media stack leader Dentsu Aegis Network Polska

Związana z Dentsu Aegis Network Polska od ponad 7 lat. Rozpoczynała pracę w grupie na stanowisku account managera w spółce Socializer. Kontynuowała ją jako group account manager w Isobar Polska, gdzie odpowiadała za komunikację w social mediach klientów takich jak: Microsoft, BNP Paribas Bank czy Vistula Group. Następnie na analogicznym stanowisku koordynowała projekty dla Grupy Cyfrowy Polsat w Vizeum. W 2017 r. awansowała na digital development managera i zajęła się koordynacją obszaru social media w domu mediowym. Od 2018 r. pełni funkcję social media stack leadera grupy Dentsu Aegis Network Polska. Doświadczenie zdobywała także w agencji ConTrust Communication. Członkini Grupy Roboczej IAB „E-sport i gaming”. W codziennej pracy łączy doświadczenie z pasją – jest heavy userem nowych mediów i dyplomowanym dziennikarzem o zainteresowaniach sportowych.

Sebastian Szysz

strategy director Zenith

Pasjonat niestandardowych i efektywnych rozwiązań marketingowych oraz nowych technologii, które je napędzają. Ma ponad 8-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych oraz projektów mediowych. Z Zenithem jest związany od 2010 r. W dziale strategii pracuje od momentu jego powstania w 2013 r., a w 2017 r. stanął na jego czele i jako strategy director odpowiada za rozwój kompetencji strategicznych agencji, identyfikowanie nowych trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz doradztwo strategiczne dla klientów.

Malwina Wróblewska

digital media product director LiquidThread (Publicis Media)

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobywane we współpracy z globalnymi i lokalnymi klientami z wielu branż, m.in. T-Mobile, Coca-Colą, Deichmannem, Frisco, Mondelezem, TVN, mBankiem, McCormickiem. Od 2012 r. jest związana z LiquidThread, najpierw z działem client service, gdzie jako project manager realizowała największe kampanie agencji, a od roku jako digital media product director odpowiada za strategię rozwoju i wdrażanie produktów mediowych, rozwój oferty firmy w tym zakresie oraz budowanie wartości dla klienta wynikającej z efektywnego łączenia kreacji z technologią.

Ogłoszenie wyników konkursu KREATURA 2020
25 listopada 2020

Zobacz wideo z gali

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

 

w sprawie sponsoringu/partnerstwa:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

Logotypy KREATURA

Pobierz paczkę z logotypami