Kreatura Konkurs
Niezależnej
Kreacji

Archiwum

Strona główna Wróć do listy wpisów

2021 – jury

Karolina Witecka - przewodnicząca jury

CEO / co-owner, Cut the Mustard

Od ponad 15 lat związana z reklamą i rynkiem agencji reklamowych. W Cut The Mustard od początku, czyli od 2016 roku, odpowiada za strategię rozwoju firmy, jej strukturę, biznesowe relacje z klientami, a także na co dzień - zajmuje się zarządzaniem już ponad 45 osobową agencją.
Od 2020 jest także współwłaścicielem i partnerem biznesowym eksperckiego studia design – Ekstrakt. Studio, które nastawione jest na rozwój działalności na rynkach w Polsce i zagranicą.
Specjalizuje się w online marketingu, a także, jako konsultant i zawodowy coach - we wsparciu w strategii rozwoju i w strategii komunikacji dla właścicieli firm. Prywatnie interesuje się procesami społecznymi zachodzącymi w grupach. Na co dzień - entuzjastka sportu. W wolnych chwilach jeździ konno i jak tylko możliwie - podróżuje po świecie z plecakiem.

Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska

creative director, Unique One

W Unique One od ponad 6 lat. Przyszła na chwilę, wspomóc wakacyjne asapy, a w tym roku została tam Creative Directorem. Kieruje zespołem, który tworzą ludzie wielu talentów. Lubi dreszcz NewBusinessowy, szanuje koncept, który ma drugie dno.
Ogólnie w kreacji od 15 lat. Świetnie czuje się w BTLu. Pierwsze kroki stawiała w agencji Polymus. Los na wstępie obdarzył ją świetnymi mentorami, którzy szczerze trzymali kciuki. Na odchodne podarowali jej wycięte z papieru, ogromne skrzydła, które ma do dziś i... brelok z piórkiem, by mogła lekko otworzyć wiele zawodowych drzwi.
Pracowała też w wydawnictwie, tam czas płynie spokojniej. Była leading layout designerem kilku tytułów oraz kierowała zespołem graficznym. Mocno wierzy, że kolorowe periodyki przetrwają na rynku, rozpieszczać je będzie piękny papier i rich black.
Projektowała m.in. dla marek takich jak: Citroën, Era, M1, Makro, HP, Whiskas, Pedigree, Statoil, L’Oréal, Garnier, Avène, Nivea, Yves Rocher, Teva, Nescafé, Lion, Winiary, Nałęczowianka, Felix, Purina, Canon, Frosta.
Pierwszą nagrodę zdobyła na 1. Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, a w Unique One dwa razy Golden Arrow (statuetka i wyróżnienie) za kampanie, przy których brała udział (Nescafé i Canon).

Dorota Bubka

creative director, GoldenSubmarine

Od 2008 roku pracowała w czołowych polskich agencjach, zarówno sieciowych, jak i niezależnych. Na koncie ma projekty digitalowe, ATL i 360 zrealizowane m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel.
Dorota w wolnym czasie juroruje w konkursach branżowych. Przewodniczyła w konkursie Young Creative Lions w kategorii digital. Po pracy (lub przed) pokonuje długie dystanse na rowerze szosowym oraz uczy się jeździć na deskorolce. Jest samodzielną mamą 6-letniego synka, w którym jest całkowicie zakochana.

Tomasz Gębala

creative director & partner, Dziadek do orzechów

Jak sam mówi o sobie nie robi reklam, a sprzedaje idee. Od 4 lat creative director i partner w Dziadku do orzechów. Najlepszy grafik wśród copy i najlepszy copy wśród grafików. Nie dzieli się wiedzą, bo jak sam twierdzi kreatywność to umiejętność trzymania w sekrecie swoich źródeł. Szczęśliwy tata Junior Art Directorów Stefanka i Ani. Laureat ponad 20 nagród kreatywnych. Krążą plotki, że w domowych freelansach uwielbia używać czcionki Comic-Sans.
Co robi poza pracą?
Poza pracą życia nie widzi.

Karol Kamas

DYREKTOR MARKETINGU I ROZWOJU, SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES

Karol Kamas ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami dla największych polskich i międzynarodowych marek ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej (m.in. Bank BNP Paribas, Polbank EFG). Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas. Zarządzane przez niego marki oraz produkty były wielokrotnie wyróżniane w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Obecnie jako Dyrektor Marketingu i Rozwoju odpowiada za współtworzenie strategii rozwoju biznesu Sodexo oraz za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.

Rafał Lampasiak

strategy director, MullenLowe Group

Posiada 18 lat doświadczenia w budowaniu marek i tworzeniu strategii komunikacji. Zdobywał je w agencjach TBWA, Havas Worldwide Warsaw, 180 Heartbeats + Jung von Matt, czy Walk, gdzie przez ponad trzy lata pełnił funkcję Dyrektora Strategii. Do stycznia 2020 roku w Scholz&Friends (obecnie Freundschaft), koordynował projekty strategiczne dla kluczowych klientów agencji. Od lutego 2020 roku pełnił rolę Strategy Directora w MullenLowe Warsaw, a od listopada 2020 roku został Strategy Directorem grupy MullenLowe Group (MullenLowe Warsaw i MediaHub Poland).
Prowadził szereg projektów strategicznych, B2C oraz B2B, m.in. dla Polkomtel, Mars Polska, Kompania Piwowarska, Eurocash, Axa, Empik, Aldi, adidas, Peugeot, Opel, VW, NN Investment Partners, Nivea, UPC, NC+. Współtworzone przez Rafała prace były wielokrotnie nagradzane w konkursach Effie, KTR czy Innovation Award. Rafał jest trenerem w Szkole Marki SAR oraz wykładowcą w Szkole Mistrzów Reklamy. Ukończył psychologię na SWPS.

Łukasz Matyla

Kierownik komunikacji i CRM, Škoda

Absolwent Finansów i Rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Od sześciu lat związany z marką Škoda. Obecnie zajmuje stanowisko Kierownika Zespołu ds. Komunikacji i CRM. Odpowiada za stymulowanie rozwoju wielokanałowej komunikacji marki oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych Škody.

Michał Michalik

creative director / CEO, Pomarańcza

Założyciel i zarządzający poznańską niezależną agencją Pomarańcza, obchodzącą w tym roku 20-lecie działalności. W roli dyrektora artystycznego, a obecnie szefa kreacji zrealizował i nadzorował kreatywnie tysiące projektów dla top klientów, głównie z obszaru komunikacji i aktywacji produktów i marek, kampanii online i offline, brandingu, employer brandingu, POS i OOH. W tym zakresie od wielu lat współpracuje i tworzy skuteczne rozwiązania m.in. dla Amica, Altax, Brita, Coccodrillo, Hasco-Lek, Hochland, NIVEA, Nutricia i Kruszwica.
Z wykształcenia grafik i kulturoznawca, laureat wielu nagród i wyróżnień za kreatywne rozwiązania projektowe i technologiczne stosowane w materiałach drukowanych. Jego projekty publikowane były m.in. na łamach prestiżowego brytyjskiego magazynu ComputerArts. Z pasji eksplorator potencjału kreatywności ukrytego w niepozornych briefach, meandrach języka, kulturze i grafice. Facylitator, moderator i uczestnik procesów strategicznych, kreatywnych i relacji, także z klientami. Kreatywno-artystyczny mix równoważy zamiłowaniem do sfer ścisłych, które realizuje jako twórca rozwiązań, administrator i analityk systemu Business Intelligence obejmującego wszystkie obszary pracy agencji.

Adam Miecznikowski

CHIEF STRATEGY OFFICER, PUBLICIS WORLDWIDE POLSKA

Praktyk i pasjonat komunikacji marketingowej. Związany z branżą reklamową od 1994. Łączy pragmatykę doświadczenia w dziale account management z podejściem strategicznym. Od 2013 Chief Strategy Officer w Publicis Worldwide Poland. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych i długofalowych rozwiązań komunikacyjnych i jest twórcą najczęściej nagradzanych strategii w Publicis Groupe. Swoją eksperckością przyczynił się do wyróżnień agencji takich jak „Skuteczność roku” czy „Zaufanie roku” oraz dwukrotnego podium na Effie. Współtwórca kampanii wielokrotnie nagradzanych na konkursach Effie, Mixx Awards, Golden Arrow oraz Innovation. Uczestniczył w pracach jury konkursów Effie, Golden Drum oraz Young Creatives. Prowadził zajęcia m. in. na Psychologii Reklamy (UW) oraz w Szkole Mistrzów Reklamy. Na zaproszenie SAR prowadził szkolenie dla jurorów Effie w Chorwacji. Komentator wydarzeń branżowych dla Press oraz Wirtualnych Mediów. Certyfikowany trener biznesu oraz Prelegent na konferencji PTBRiO.
Autor publikacji na CMOInsider - serwisie informacyjnym Publicis Groupe Polska, który jest cennym źródłem informacji dla marketerów. W swoich tekstach przekazuje rzetelną i aktualną wiedzę o biznesie oraz zmianach społecznych i zachowaniach konsumentów.

Paweł Miziołowski

dyrektor marketingu, Electrolux Polska

Od ponad 20 lat związany z marketingiem. Doświadczenie zdobywał w strategii, komunikacji marketingowej, a także badaniach rynku, pracując dla globalnych marek w Europie, Afryce oraz Bliskim Wschodzie.
W przeszłości związany Kantar, Orange, Johnson & Johnson. Od 2016 odpowiedzialny za marketing i komunikację w Electrolux Polska. W wolnych chwilach oddaje się pasji gry na gitarze oraz jeździe na motocyklu.

Marcin Morawski

Country Marketing Manager, Dell Technologies Poland

Charyzmatycznie zarządza programami marketingowymi Dell Technologies w Polsce, wprowadza idee w życie, wykorzystuje storytelling oraz koordynuje kreatywne, innowacyjne i personalizowane projekty marketingowe w szybko zmieniających się realiach biznesowych. Entuzjasta podejścia marketingowego opartego na opinii i zachowaniach klientów. Propaguje podejście „winning together”, jest zawsze gotowy na nowe wyzwania i nastawiony na sukces. W ciągu 12 lat zdobył bogate doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami marketingowymi pracując w firmach takich jak m.in. Toshiba, Dell i Tech Data. Absolwent Wydziału Zarządzania na Politechnice Warszawskiej. Prywatnie miłośnik dobrych filmów i seriali, gier komputerowych oraz sportów uprawianych na świeżym powietrzu – w szczególności golfa.

Paweł Patkowski

dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska

W Orange Polska od 2011 r. odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilevera, Castrola, Casio, Polkomtela, TP, ING Banku Śląskiego. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący jury Mixx Awards 2018, przewodniczący rady programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień, m.in.: grand prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku Mixx Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez „Media Marketing Polska" oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Katarzyna Podlaszewska

social media & online marketing manager, H&M

Z branżą marketingową związana od ponad 15 lat. Najwięcej o reklamie (i jej ludziach) nauczyła się pracując po stronie agencji. W Tequila/TBWA prowadziła kampanie digitalowe dla takich marek jak NIVEA, Wrigley, Chivas, Tyskie. Od 8 lat w H&M, gdzie odpowiada za strategię komunikacji i nadzoruje działania w social mediach oraz kampanie paid social w 9 krajach z regionu CEE.
Estetka, która w komunikacji marketingowej najbardziej ceni konkret, szczerość i prostotę.

Monika Pruszczyńska

integrated communication director, LiquidThread (Publicis Groupe)

Ekspertka z 15-letnim doświadczeniem w tworzeniu efektywnej komunikacji 360, ze szczególnym uwzględnieniem w projektach obszarów social media i influencer marketingu. W LiquidThread zarządza też międzydziałowym zespołem Influencer Compass odpowiedzialnym za całościową ofertę influencerską agencji i łączenie jej ze specjalistycznymi usługami np. badaniami marketingowymi, oceną efektywności.
Jako Integrated Communication Director stoi na czele multidyscyplinarnego zespołu i prowadzi długofalowe projekty dla marek z różnorodnych kategorii (FMCG, FINANSE, RETAIL, BEAUTY), dbając o to by polepszały one doświadczenia konsumentów i budowały rozwój biznesu klientów.
W jej portfolio znajdują się głośne i nagradzane kampanie jak: Milka „Razem dla Tatr”, „Pomagamy Pszczołom” dla marki Kujawski, pierwsza kampania edukacyjna z influencerami dla marki Durex, kampania influencerska dla Crunchips – 25 Urodziny. Prowadzone przez Monikę projekty doceniano nagrodami w konkursach branżowych, jak np. Effie za kampanie dla Crunchips i Durex.
Swoim doświadczeniem i nieustannym rozwojem kompetencji Monika przyczynia się do wyróżnień agencji LiquidThread, jak chociażby w 2021 „Dopasowani do potrzeb klienta” w Raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Magazynu M&MP.
Tworząc komunikację dla Moniki kluczowe jest rozumienie potrzeb klienta i holistyczne spojrzenie na jego działania. Kampania marketingowa to zespół różnorodnych aktywacji, które w całości muszą być odbierane spójnie i mieć jasny przekaz. To jej zawodowa dewiza, która wyznacza kierunek w działaniach.

Igor Przespolewski

Trade Marketing Manager On Trade & Travel Retail, Stock Polska

Doświadczony menedżer i marketer, który wie jak zmaksymalizować efekty kampanii nad którymi pracuje. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, digitalu, komunikacji i promocji. Obecnie odpowiada za kreowanie i nadzorowanie strategii komunikacyjno-marketingowej dla portfolio marek dystrybuowanych przez Stock Polska w kanale On Trade oraz Travel Retail. Poprzednio związany z branżą filmową. Do jego sukcesów zawodowych należy między innymi wdrożenie pierwszego kinowego chatbota w Europie dla sieci kin Multikino, który - przez agencję K2 -został okrzyknięty jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi e-commerce w Polsce. Igor w 2020 roku dołączył do grona wybitnych ekspertów i został członkiem jury w konkursie INNOVATION organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Na przełomie 2018/2019 roku został nagrodzony honorowym "złotym biletem" - nagrodą Stowarzyszenia Kina Polskie za wybitne zasługi w rozpowszechnianiu filmów w Polsce.

Radosław Sączek

creative group head, Tandem Media

Z rynkiem reklamowym związany od 1998 r. Od 2016 r. szef działu akcji specjalnych w Tandem Media, współtworzącego m.in. ofertę reklamową podcastów platformy www.tokfm.pl, a także oferty komunikacji niestandardowej w stacjach Agory oraz kinach Helios. Obecnie szef nowej komórki Tandem Media - działu produkcji komercyjnych treści audio, czyli Podcast Custom Shop, przygotowującego cykle podcastowe dla marek. Równolegle zaangażowany w prace think tanku wspólnego projektu czterech największych nadawców radiowych - I LOVE RADIO. Współautor i host (wraz z Michałem Dobrzańskim) podcastu “O Mediach w Tandemie”, dedykowanego komunikacji reklamowej za pośrednictwem segmentów audio i cinema. Zajmuje się też poezją, muzyką oraz realizacją nagrań.

Kacper Wantoła

współwłaściciel i producent, Graffiti Film

Marzy o byciu „producentem kreatywnym”, bo wyreżyserował 2 teledyski, uczy się robić zdjęcia ale nie umie fotoszopa (jeszcze).
Zanim został producentem reklamowym, pracował w McCann, Saatchi, 180hb i poznawał branże zza biurka accounta.
Przez 3 lata studiował seksuologię. To pozwoliło mu odkryć, że jego prawdziwym powołaniem jest branża reklamowa. Do dzisiaj nie żałuje tej decyzji.

Piotr Zawałło

creative director, freelancer

Porusza się w wielu dziedzinach komunikacji i sztuki.
Ceni szczerość, równowagę, ciekawość i chęć poznawania.
Twierdzi, że jakość życia zależy od tego jak na nie patrzymy i czym je wypełniamy, że w prostocie siła i że dobrem trzeba się dzielić.
Z branżą reklamową związany od 25 lat. W tym czasie jako Dyrektor Kreatywny, Art Director i Designer zdobył wiele nagród branżowych (Cannes Lions, Eurobest, KTR, Kreatura, Media Trendy oraz Effie) zarówno za kampanie komercyjne jak i społeczne.


Kameralna gala wręczenia nagród odbędzie się

25 listopada 2021 o godz. 19:30.

Zapraszamy do oglądania transmisji na żywo na FB
„Media Marketing Polska”.

Zobacz wideo z gali 2020

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

 

w sprawie sponsoringu/partnerstwa:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

Robert Kosim
tel. 881 708 108
robert.kosim@media.com.pl

Logotypy KREATURA

Pobierz paczkę z logotypami