Kreatura Konkurs
Niezależnej
Kreacji

Archiwum

Strona główna Wróć do listy wpisów

2022 – jury

Kinga Grzelewska - przewodnicząca jury

managing partner and creative director, MullenLowe Warsaw

Absolwentka Akademii Teatralnej i Szkoły Nauk Społecznych przy Polskiej Akademii Nauk. Przez ponad sześć lat współtworzyła program o teatrze w TVP - przeprowadziła wywiady z najważniejszymi artystami europejskiej sceny, m.in. Piną Bausch, Eimuntasem Nekrošiusem, Krystianem Lupą czy Krzysztofem Warlikowskim. Była członkinią rady artystycznej wielu projektów kulturalnych. Z reklamą związana od 20 lat. Zaczynała jako copywriterka, a obecnie jest dyrektorką kreatywną i zarządzającą MullenLowe Warsaw. Jej prace były nagradzane w Polsce i za granicą. Wiele razy zasiadała w jury polskich i europejskich konkursów reklamowych - m.in. KTR i Golden Drum.
Jak mówi o sobie: Jestem uzależniona od sztuki i sportu, ale to połączenie nie jest dziwne, bo podobno to dla naszego mózgu taka sama przyjemność rozwoju.

Agnieszka Barańska

Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Przez 10 lat zaangażowana w budowanie marki i oferty produktowej jednej z największych firm produkujących chemię gospodarczą w Polsce - Lakma Sp. z o.o. Obecnie, od ponad 5 lat, związana z firmą ALDI sp. z o.o, na początku w roli Kierownika Działu Marketingu, a od niespełna 3 lat jest Dyrektorem zarządzającym obszarem Marketingu i Komunikacji. W tym czasie odpowiedzialna za budowanie struktur działu, procesów oraz rozbudowę kanałów komunikacji marki ALDI. Przygodę zawodową z ALDI rozpoczynała z trzyosobowym działem i kanałami komunikacji jedynie w postaci gazetki ofertowej i strony internetowej. Aktualnie odpowiada za prawie 40-os. zespół oraz strategię rozwoju marki ALDI we wszystkich kanałach komunikacji od mediów tradycyjnych, przez online, social media oraz komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną organizacji.
Uwielbia kreować marki w oparciu o insight konsumencki, który jest niej najważniejszy. Jak sama mówi: „Klient bowiem zapomni, co zostało mu powiedziane, ale nie zapomni, jak się dzięki marce poczuł. Budowanie tych odczuć, oczywiście pozytywnych, to dla mnie najczystsze paliwo i motywacja do działania”.

Bart Biały

dyrektor kreatywny agencji Plej

Absolwent Instytutu Wzornictwa na Politechnice Koszalińskiej z ponad 20-letnim doświadczeniem w reklamie. Pracował m.in. dla agencji Czajkowski&Brajdić, TBWA/Hager, McCann Erickson, Mather, Grandes Kochonos, Lowe Warsaw, Isobar czy Content Tailors w ramach grupy Onet Ringier Axel Springer. Od grudnia 2017 dyrektor kreatywny agencji Plej.
Jego prace były nagradzane na festiwalach Innovation Award, KTR, Golden Drum, Effie, Kreatura, Mixx Awards i publikowane między innymi w Luerzer’s Archive, Communication Arts, fubiz, lefigaro.fr, The Huffington Post, Wired.it, Business Insider, TAXI, AdofTheMonth.com, welovead.
Pracował dla takich marek jak: Play, Virgin Mobile, Red Bull Mobile, Warta, Provident, Orlen, Converse, Knorr, Rama, Nescafe, Princessa, Warka, Lech, SEAT, The Glenlivet, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Wyborowa, Energizer, Tchibo, Piątnica, Namysłów, Continental, Allegro.
Juror w konkursach KTR, Innovation, Papaya Young Directors.

Bartosz Jeglejewski

Creative Group Head, Publicis Worldwide

W Publicis Worldwide zaczynał w 2017 roku na stanowisku senior copywriter, a od lutego 2019 jest liderem jednego z zespołów kreatywnych na stanowisku Creative Group Head. Zdobywał nagrody na takich festiwalach jak Cannes Lions, Golden Drum, Kyiv International Adv. Festival, Mixx Awards Europe, Caples Awards, KTR, Effie, MIXX, Innovation, Kreatura oraz Golden Arrow. Jest współautorem najczęściej nagradzanej kampanii „Little Headhunters powered by Linked In”. W reklamie szuka zawsze big idei i precyzji w dotarciu do klienta, dzięki najnowszym kanałom komunikacji. W swoich pomysłach stara się podkreślać społeczną rolę brandów i nawiązywać do aktualnych tematów oraz popkultury. W wolnym czasie lubi odkrywać nowe restauracje, oglądać seriale i sukcesy polskich sportowców.

Tomasz Kosiński

Creative Director w Opus B

Z branżą reklamową związany od ponad 25 lat. W Opus B nie tylko sprawuje nadzór nad całościowymi i taktycznymi kampaniami ATL oraz digital, szefując zespołem kreatywnym, ale także zajmuje się kreacją, egzekucją, a od czasu do czasu reżyserią. W jego portfolio niezliczona ilość marek.
Zdobywca wielu nagród branżowych m.in.: kilka statuetek Effie, KTR, Idea Awards, Złote Orły czy Kreatura. Miłośnik dobrych historii - opowiedzianych, spisanych lub sfilmowanych. Nieuleczalny fan Monty Pythona. Daje sobie w kość kalisteniką i kolekcjonuje kontuzje. Nigdy nie odpuszcza. Trochę nerwus, ale ma złote serce.

Krzysztof Małecki

partner zarządzający, Euvic Performance

Doświadczony przedsiębiorca, pasjonat komunikacji B2B i PR korporacyjnego. W swojej karierze realizował i nadzorował projekty komunikacyjne m.in dla mBanku, ING Banku, BSH, Grupy Impel, Rockwool, Lenovo, Motorola, Ergo Hestia, Orange. 
Założyciel agencji FFW Communication (obecnie część Grupy Euvic Performance). Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w strukturach korporacyjnych Hewlett Packard Polska (Enterprise PR Manager), Getin Holding i Getin Bank (PR Manager/ rzecznik prasowy). Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego.

Łukasz Matyla

Kierownik komunikacji i CRM ŠKODA

Od sześciu lat związany z marką ŠKODA. Do niedawna pełnił funkcję Kierownika ds. Digitalizacji. Był odpowiedzialny za rozbudowę i rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki ŠKODA. Obecnie zajmuje stanowisko Kierownika Zespołu ds. Komunikacji i CRM. Odpowiada za stymulowanie rozwoju wielokanałowej komunikacji marki oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych ŠKODY.

Tomasz Pastuszka

Creative Director & Partner w MADOGZ

Współtwórca agencji MADOGZ, gdzie pełni rolę Creative Directora. W latach 2014-16 związany z agencją Lubię to – linked by Isobar jako Group Head i następnie Creative Director. Wcześniej jako kreatywny zdobywał doświadczenie między innymi w agencjach VML Poland i Legend Group.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współpracował między innymi z takimi markami jak: Biedronka, Danone, Nestle, Lidl, PZU, mBank, Ferrero, MediaMarkt, Unilever, Nivea, Virgin Mobile, OTOMOTO, Fixly.pl, 321Sprzedane.pl, Continental czy też Wirtualna Polska.
Jak zawsze podkreśla, nie sam, ale z zespołami obsługującymi wybranych klientów odebrał kilkanaście nagród branżowych, w tym Golden Arrow, KTRy, Kreatury, EFFIE i Złote Spinacze.
Prywatnie fan mang i komiksów. Od 2010 roku pełni funkcję członka zarządu Polskiego Stowarzyszenia Komiksowego.

Paweł Patkowski

DYREKTOR MARKI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ, ORANGE POLSKA

W Orange Polska od 2011 r. odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilevera, Castrola, Casio, Polkomtela, TP, ING Banku Śląskiego. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący jury Mixx Awards 2018, przewodniczący rady programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień, m.in.: grand prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku Mixx Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez „Media Marketing Polska" oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Jerzy Przeździecki

współzałożyciel i creative director w agencji Red8 Advertising (dentsu Polska)

W trakcie swojej ponad 25-letniej kariery w reklamie miał okazję pracować dla największych globalnych i polskich marek, takich jak KFC & Pizza Hut, Carlsberg, Polkomtel, Nestle czy Porsche. Obecnie odpowiedzialny jest za opiekę kreatywną m.in. dla takich klientów jak Santander, Kross, Jim Beam czy Lotto. Jak sam podkreśla - w ogóle nie pije, ale uwielbia reklamować piwo. Jest twórcą kampanii dla marek Okocim, Kasztelan czy Harnaś. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych, m.in. 7 statuetkami Effie i Złotym Effie. Znany jako producent i pasjonat muzyki elektronicznej.

Franek Rogala

VIP CEO MASTER RULLER AND KING OF CASH IN GRAFFITI FILMS

Urodzony w 1988 roku Franek Rogala należy do młodego pokolenia filmowców. Doświadczenie produkcyjne zdobył pracując przy filmach fabularnych, a następnie dołączył do MTV w Warszawie jako kierownik produkcji. Na PWSFTviT w Łodzi studiował Organizację Produkcji. Obecnie jako współwłaściciel domu produkcyjnego Graffiti Films, z zapałem wzmacnia jego pozycję łącząc tradycyjne wartości firmy z nowatorskimi pomysłami młodego zespołu.

Radosław Sączek

CREATIVE GROUP HEAD, TANDEM MEDIA

Z branżą reklamową związany od 1998 r. Od 2016 do 2021 r. szef działu akcji specjalnych w Tandem Media, odpowiedzialnego m.in. za ofertę reklamową podcastów platformy www.tokfm.pl, oraz oferty komunikacji niestandardowej w stacjach Agory i kinach Helios. Obecnie prowadzi nową komórkę w strukturze Tandem Media - Podcast Custom Shop, przygotowującą oferty branded podcasts oraz oferty komercyjnych partnerstw w produkcjach podcasterów niezależnych. Równolegle zaangażowany w prace think tanku wspólnego projektu czterech największych nadawców radiowych - I LOVE RADIO. Współautor i host (wraz z Michałem Dobrzańskim) podcastu “O Mediach w Tandemie”, dedykowanego komunikacji reklamowej za pośrednictwem segmentów audio i cinema. Zajmuje się też poezją, muzyką oraz realizacją nagrań.

Piotr Stasiak

Head of Design, GoldenSubmarine

Z GoldenSubmarine związany od 15 lat, gdzie współtworzy dział kreacji, opiekując się wszystkim, co związane z art direction dla kluczowych klientów agencji.
Filar działu designu oraz motion - z mocnymi kompetencjami i dużym doświadczeniem w obu tych dziedzinach.
Wygrywał przetargi i współtworzył kampanie dla takich marek, jak: Grupa Żywiec, UPC, Intersnack, Acer, Monte, PGE, WSiP czy Shell.
Sprawnie łączy zamiłowanie do designu z biznesowymi wymaganiami klientów. Jego prace były doceniane w wielu konkursach - Effie, Kreatura, Golden Arow i Mixx Awards.
Ma wprawne oko i dostrzeże wszystko... co do jednego piksela.

Roman Terelak

Managing Partner, Space Cat Industries

Z marketingiem związany od ponad 12 lat. Zdobywał doświadczenie w agencjach kreatywnych, digitalowych i eventowych, realizując kampanie dla zróżnicowanego portfolio marek.
W latach 2014 – 2019 był związany z grupą Dentsu Polska, gdzie w ramach agencji Isobar, Posterscope i Dentsu X odpowiadał za zespoły obsługujące klientów agencji i zarządzanie działami new business.
W 2020 roku dołączył do zespołu CEE TikToka, jako Business Partnership Manager, pracując z największymi markami technologicznymi, telekomunikacynymi i e-commerce w Polsce.
W grudniu 2021 r. objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Space Cat Industries.

Zgłoś prace

Zgłoszenia przyjmujemy do 13 października

Pozostało 0 dni, 0 godzin
Zgłoś prace

Gala wręczenia nagród odbędzie się

30 listopada 2022

Zobacz wideo z gali 2021

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

 

w sprawie sponsoringu/partnerstwa:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

Logotypy KREATURA

Pobierz paczkę z logotypami