Strona główna | Nominacje
NOMINOWANI
Poznaj nominowanych do nagrody.
Logo konkursu i grafika do pobrania - TUTAJ
Agencja: Digital Kingdom
Kategoria: Film | TV/kino
Klient: Lotte Wedel
Marka: WW
Tytuł pracy: Co znaczy WW? #2
_____________________________________________________________________
Agencja: VIMN Poland
Kategoria: Film | TV/kino
Klient: VIMN Poland/ Paramount
Marka: Paramount Network
Tytuł pracy: Ikony Kina
_____________________________________________________________________Agencja: Przestrzeń, OLX Polska
Kategoria: Film | TV/kino
Klient: OLX
Marka: olx praca
Tytuł pracy: Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie
_____________________________________________________________________
Agencja: Panato
Kategoria: Film | Wideo w internecie
Klient: PORR
Marka: PORR
Tytuł pracy: Ahoj! Czesi oficjalnie z dostępem do morza
_____________________________________________________________________
Agencja: Leo Burnett Warszawa
Kategoria: Film | Wideo w internecie
Klient: Grupa OLX
Marka: Otodom
Tytuł pracy: Poczuj naprawdę – Dotyk
_____________________________________________________________________
Agencja: Leo Burnett Warszawa
Kategoria: Film | Wideo w internecie
Klient: Grupa OLX
Marka: Otodom
Tytuł pracy: Poczuj naprawdę – Spokój
_____________________________________________________________________
Agencja: Chapter1
Kategoria: Film | Wideo w internecie
Klient: Fielmann Polska
Marka: Fielmann
Tytuł pracy: Za okularami
_____________________________________________________________________
Agencja: Digital Kingdom
Kategoria: Film | Wideo w internecie
Klient: Lotte Wedel
Marka: WW
Tytuł pracy: Co znaczy WW? #2
_____________________________________________________________________
Agencja: Pomarańcza
Kategoria: Outdoor/indoor (OOH)
Klient: Browar Fortuna
Marka: Fortuna Czarne
Tytuł pracy: Czarne na białym 2024
_____________________________________________________________________
Agencja: Kraft Heinz, The Kitchen Warsaw
Kategoria: Outdoor/indoor (OOH)
Klient: Kraft Heinz
Marka: Heinz
Tytuł pracy: Heinz Era
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń, Olx Polska, Mindshare Polska
Kategoria: Outdoor/indoor (OOH)
Klient: OLX
Marka: olx praca
Tytuł pracy: Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie
_____________________________________________________________________
Agencja: BeDigital, 4 o'clock
Kategoria: Digital | Serwis/aktywacja na www
Klient: Grupa Maspex
Marka: Lubella
Tytuł pracy: Fungenerator
_____________________________________________________________________
Agencja: Dentsu Creative, PHD
Kategoria: Digital | Social media
Klient: Skoda Polska
Marka: Skoda
Tytuł pracy: Mini serial - Kasia Niewiadoma
_____________________________________________________________________
Agencja: MADOGZ
Kategoria: Digital | Social media
Klient: Grupa OLX
Marka: OTOMOTO
Tytuł pracy: OTOMOTO x AI edukuje, żeby nie zostawiać psów w autach latem
_____________________________________________________________________
Agencja: Space Cat Industries
Kategoria: Digital | Social media
Klient: Lidl Polska
Marka: Lidl Polska
Tytuł pracy: Lidl Polska wchodzi na TikToka
_____________________________________________________________________
Agencja: Publicis Worldwide Poland, PHD
Kategoria: Digital | Kampania zintegrowana digital
Klient: Opella Healthcare Poland
Marka: No-Spa
Tytuł pracy: Bycie kobietą nie musi boleć
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń, OLX Polska, Mindshare Polska
Kategoria: Digital | Kampania zintegrowana digital
Klient: OLX
Marka: olx praca
Tytuł pracy: Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie
_____________________________________________________________________
Agencja: Dentsu Creative, PHD, Game Changer
Kategoria: Digital | Aplikacje mobilne/gry
Klient: Skoda Polska
Marka: Skoda
Tytuł pracy: ROBLOX Rowerowa zmiana
_____________________________________________________________________
Agencja: dentsu Creative, Fundacja Głód(nie)Nażarty, PsychoMedic
Kategoria: Podcasty | Podcast open
Klient: Fundacja Głód(nie)nażarty
Marka: Dieta NieŻycia
Tytuł pracy: Dieta NieŻycia Podcast
_____________________________________________________________________
Agencja: Dentsu Creative, PHD
Kategoria: Kampania
Klient: Skoda Polska
Marka: Skoda
Tytuł pracy: Kasia Niewiadoma - Pasja
_____________________________________________________________________
Agencja: GoldenSubmarine, Zenith,24/7 Communication, Lettely, Panowie Programiści, TWIN.collective, Studio Homework,
Kategoria: Kampania
Klient: Lotte Wedel
Marka: Fabryka Czekolady E.Wedel
Tytuł pracy: MOŻNA. Kampania launchująca muzeum Fabryka Czekoaldy E.Wedel
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń, OLX Polska, Mindshare Polska
Kategoria: Kampania
Klient: OLX
Marka: olx praca
Tytuł pracy: Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie
_____________________________________________________________________
Agencja: Dentsu Creative, PHD, Game Changer
Kategoria: Gaming
Klient: Skoda Polska
Marka: Skoda
Tytuł pracy: ROBLOX Rowerowa zmiana
_____________________________________________________________________
Agencja: Publicis Worldwide Poland, Mondelez Europe Services GmbH - Oddział w Polsce
Kategoria: Ambient
Klient: Mondelez Europe Services GmbH - Oddział w Polsce
Marka: Oreo
Tytuł pracy: Pac-Labirynt
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń, Rozgłos
Kategoria: Ambient
Klient: Uber
Marka: Uber
Tytuł pracy: Uber Wróż
_____________________________________________________________________
Agencja: KERRIS, Fundacja Bochiński
Kategoria: Event | Eventy na żywo z udziałem publiczności
Klient: Miasto Gdańsk
Marka: Bursztyn
Tytuł pracy: Potencjał ukryty w bursztynie
_____________________________________________________________________
Agencja: White Bits
Kategoria: Event | Eventy na żywo z udziałem publiczności
Klient: Volvo Car Warszawa
Marka: Volvo
Tytuł pracy: NOC MUZEÓW: Każde auto to inna historia
_____________________________________________________________________
Agencja: STS
Kategoria: Event | Eventy na żywo z udziałem publiczności
Klient:
Marka: STS S.A.
Tytuł pracy: "Dorzuć misie, czyli jak STS poruszył tysiące serc"
_____________________________________________________________________
Agencja: KERRIS
Kategoria: Materiały promocyjne | Opakowania
Klient: HORTEX
Marka: HORTEX MYSTERY ICE
Tytuł pracy: MYSTERY ICE - Insight z gamingu w sklepowej lodówce
_____________________________________________________________________
Agencja: Dentsu Creative
Kategoria: Materiały promocyjne | Pos
Klient: Skoda Polska
Marka: Skoda
Tytuł pracy: Emobility - PHEV
_____________________________________________________________________
Agencja: JUST
Kategoria: Materiały promocyjne | Direct mail (e-mail, broszura etc.)
Klient: POLOmarket
Marka: POLOmarket
Tytuł pracy: Push Harder
_____________________________________________________________________
Agencja: Benefit Systems
Kategoria: Influencer marketing
Klient: Benefit Systems
Marka: MultiLife
Tytuł pracy: Zbadaj swój dobrostan!
_____________________________________________________________________
Agencja: Lettly
Kategoria: Influencer marketing
Klient: LOTTE Wedel
Marka: Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel
Tytuł pracy: W muzeum czekolady można...
_____________________________________________________________________
Agencja: JU:, Digital Soulmates
Kategoria: Influencer marketing
Klient: Pandora
Marka: Pandora
Tytuł pracy: Moje momenty z Pandorą
_____________________________________________________________________
Agencja: Space Cat Industries
Kategoria: Influencer marketing
Klient: Lidl Polska
Marka: Lidl Polska
Tytuł pracy: Największy transfer tego roku. Czyli Lidl Polska wchodzi na TikToka
_____________________________________________________________________
Agencja: KINO POLSKA
Kategoria: Design
Klient:
Marka: Kino Polska
Tytuł pracy: Rebranding Kino Polska
_____________________________________________________________________
Agencja: Ancymony (*ancy)
Kategoria: Content marketing (wszystkie media) | Branded content
Klient: Dan Cake Polonia
Marka: Dan Cake
Tytuł pracy: "Schlebianie na Śniadanie"
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń
Kategoria: Content marketing | Projekty celebryckie
Klient: Decathlon Polska
Marka: Decathlon
Tytuł pracy: Decathlon Challenge
_____________________________________________________________________
Agencja: NAV agency, Spokój Film
Kategoria: Content marketing | Projekty celebryckie
Klient: Colian
Marka: Jeżyki
Tytuł pracy: Wszystkie jeże nasze są
_____________________________________________________________________
Agencja: LUCKYYOU
Kategoria: Kampania społeczna/CSR | Kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych
Klient: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
Marka: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
Tytuł pracy: Co za różnica? Ty. Kampania społeczna
_____________________________________________________________________
Agencja: Cut The Mustard
Kategoria: Kampania społeczna/CSR | Działania CSR firm i marek
Klient: Azan
Marka: Brit
Tytuł pracy: Brit: Szarpnij się na dobre słowo
_____________________________________________________________________
Agencja: Dentsu Creative, PHD, Game Changer
Kategoria: Kampania społeczna/CSR | Działania CSR firm i marek
Klient: Skoda Polska
Marka: Skoda
Tytuł pracy: ROBLOX Rowerowa zmiana
_____________________________________________________________________
Agencja: HISTORY Channel
Kategoria: Kampania społeczna/CSR | Działania CSR firm i marek
Klient:
Marka: HISTORY Channel
Tytuł pracy: Herstory
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń, OLX Polska, Mindshare Polska
Kategoria: Kampania społeczna/CSR | Działania CSR firm i marek
Klient: OLX
Marka: olx praca
Tytuł pracy: Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie
_____________________________________________________________________
Agencja: Answear.com
Kategoria: Kampania społeczna/CSR | Działania CSR firm i marek
Klient:
Marka: Answear
Tytuł pracy: Zadbaj o to, co jest w środku - Wewnętrzny Spokój
_____________________________________________________________________
Agencja: LUCKYYOU Interactive
Kategoria: Kampania employer branding/HR
Klient: Lidl Polska
Marka: Lidl
Tytuł pracy: Razem w Lidlu
_____________________________________________________________________
Agencja: K+Group
Kategoria: Kampania/projekt niskobudżetowy (wszystkie media i techniki)
Klient: Betclic
Marka: Betclic
Tytuł pracy: Niebieska Krew – Oddaj krew i uratuj życie
_____________________________________________________________________
Agencja: Pomarańcza
Kategoria: Kampania/projekt niskobudżetowy (wszystkie media i techniki)
Klient: Browar Fortuna
Marka: Fortuna Czarne
Tytuł pracy: Czarne na białym 2024
_____________________________________________________________________
Agencja: LUCKYYOU
Kategoria: Kampania/projekt niskobudżetowy (wszystkie media i techniki)
Klient: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
Marka: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
Tytuł pracy: Co za różnica? Ty. Kampania społeczna
_____________________________________________________________________
Agencja: GPD
Kategoria: Techniki | Muzyka
Klient: LIDL Czechy
Marka: LIDL Czechy
Tytuł pracy: LIDL LIDL LIDL
_____________________________________________________________________
Agencja: MassiveMusic Warsaw, Kierunek Kreatywny, Papaya Films, Stereotyp Studio, Vein Postproduction
Kategoria: Techniki | Muzyka
Klient: Fem Fund
Marka: Fem Fund
Tytuł pracy: Słyszymy Was
_____________________________________________________________________
Agencja: MassiveMusic Warsaw, 180heartbeats + JUNG v MATT, Dyspensa Studio
Kategoria: Techniki | Muzyka
Klient: Betclic
Marka: Betclic
Tytuł pracy: Kibicem się jest
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń
Kategoria: Techniki | Muzyka
Klient: Storytel
Marka: Storytel
Tytuł pracy: Psalm "(Nie) Mówmy o seksie"
_____________________________________________________________________
Agencja: Mufu
Kategoria: Techniki | Innowacja w produkcji
Klient:
Marka: zawrotna historia stworzona przy użyciu AI
Tytuł pracy: Solaris AI
_____________________________________________________________________
Agencja: JUST
Kategoria: Reklama własna (wszystkie media)
Klient:
Marka: JUST
Tytuł pracy: Prompt is in the air
_____________________________________________________________________
Agencja: MOSQI.TO
Kategoria: Open
Klient: ING Bank Śląski
Marka: ING
Tytuł pracy: Prosto, prościej, najprościej :)
_____________________________________________________________________
Agencja: KERRIS, Fundacja Bochińskich
Kategoria: Open
Klient: Miasto Gdańsk
Marka: Bursztyn
Tytuł pracy: Potencjał ukryty w bursztynie
_____________________________________________________________________
Agencja: Przestrzeń
Kategoria: Open
Klient: Storytel
Marka: Storytel
Tytuł pracy: Psalm "(Nie) Mówmy o seksie"
_____________________________________________________________________
Agencja: Anita Piotrowska (Gazeta.pl) , Jarosław Kosyra (Gazeta.pl),
Szymon Ślęzak (Group One)
Kategoria: Kreatura X
Klient: Škoda
Marka: Škoda Elroq
Tytuł pracy: ELECTRIC FLAMINGO CITY
_____________________________________________________________________
KREATURA '24
Kreatura- ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji, stworzony z myślą o twórcach, firmach oraz organizacjach, które wyróżniły się w realizacji kampanii marketingowych – zarówno na zlecenie, jak i w ramach promocji własnej.
ORGANIZATOR
Copyright @ 2024 Kreatua Awards | Polityka prywatności
Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
numer KRS 0000038991; NIP: 587-020-04-12;
Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł